راهنمای سفر در ایران

معرفی مراکز دیدنی هتل ها و اقامتگاه های ایران

راهنمای سفر در ایران

معرفی مراکز دیدنی هتل ها و اقامتگاه های ایران

اگر اهل سفر هستید ما را دنبال کنید تا دیدنی ها و هتل های ارزان ایران را به شما معرفی کنیم.

  • ۰
  • ۰

تهران را وقتی ساکنانش توصیف میکنند اغلب واژه هایی مثل آلوده، شلوغ، ترافیک و گران را در میان کلامشان خواهید شنید، اما این پایتخت دویست ساله ایران بزرگ حتما جواهر گرانبهایی در خود داشته است که در پس این سال های طولانی هنوز پابرجا باقی مانده.

اگر شما هم قصد سفر به تهران را دارید و میخواهید چند روزی را در این شهر اقامت داشته باشید خواندن راهنمای سفر به تهران به شما کمک میکند که در طول سفر خود به تهران با دیدن زیبایی های آن از اقامت چند روزه خود لذت ببرید.

تفریح های هیجان انگیز تهران کدام است ؟

یکی از هیجان انگیز ترین جا های تهران شهر بازی پارک ارم تهران است. شما در پارک ارم میتوانید ساعت ها شادی و هیجان را تجربه کنید. اگر به دنبال اوج هیجان هستید حتما دستگاه سقوط آزاد را استفاده کنید.

پارک آبی اُپارک تهران از بزرگترین پارک های ابی خاورمیانه است، آب بازی، شنا و تجربه هیجان و ترس ناشی از سقوط از ارتفاع بلند درون حوضچه های آب بسیار لذت بخش خواهد بود. سعی کنید با یک همراه بروید و قبل از رفتن به اُپارک ساعت سانس ها را چک کنید چون سانس های آقایان با خانوم ها متفاوت است. اگر در هتل بستان تهران اقامت دارید اُپارک در فاصله چند دقیقه ای از شما قرار دارد پس این فرصت را از دست ندهید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی