راهنمای سفر در ایران

معرفی مراکز دیدنی هتل ها و اقامتگاه های ایران

راهنمای سفر در ایران

معرفی مراکز دیدنی هتل ها و اقامتگاه های ایران

اگر اهل سفر هستید ما را دنبال کنید تا دیدنی ها و هتل های ارزان ایران را به شما معرفی کنیم.

  • ۰
  • ۰

برای همه ما خیلی پیش امده که خواستیم بریم به یک مسافرت ولی نشده، ما به این موضوع فکر کردیم که چرا این اتفاق می افتده، و به این نتیجه رسیدیم که اگر راهنمای سفر داشته باشید و  گام های زیر رو بردارید شاید شما هم بتونید یه سفر رو با کمترین سختی برنامه ریزی و شروع کنید.

1- درمورد اینکه به کجا میخواهید سفر کنید تصمیم بگیرید

اکثر مردم در مورد اینکه به به کدام شهر میخواهند سفر کنند فکر میکنند ولی تصمیم نمیگیرند، الان وقت آن رسیده که از دنیای ذهنتون خارج بشید و در مورد اینکه به کدام شهر، روستا و یا منطقه کویری یا خوش آب هوا میخواهید سفر کنید تصمیم بگیرید.

2- در مورد مدت سفر تصمیم بگیرید

شما نمیتوانید بدون اینکه مدت سفر را تایین کنید در مورد مسائلی مثل میزانه هزینه و یا مقدار وسایلی که لازم هست با خودتون حمل کنید فکر کنید پس تصمیم بگیرد، برای مثال به خودتون بگید که میخواهم سفری 10 روزه داشته باشم به شهر مشهد.

3- چه مقدار پول لازم دارم برای این سفر

بعد از اینکه در مورد مدت سفر به نتیجه رسیدین حالا باید محاسبه کنید که برای انجام این سفر چه مقدار پول لازم دارم. محاسبه هزینه سفر خیلی بستگی به سبک مسافرت رفتن شما داره، برای مثال چطور میخواهید مسیر را طی کنید؟ با اتوبوس، تاکسی، قطار، هواپیما ی یا با خودرو شخصی، اگر با خودرو میخواهید سفر کنید چه مقدار هزینه سوخت باید پرداخت کنید؟


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی