راهنمای سفر در ایران

معرفی مراکز دیدنی هتل ها و اقامتگاه های ایران

راهنمای سفر در ایران

معرفی مراکز دیدنی هتل ها و اقامتگاه های ایران

اگر اهل سفر هستید ما را دنبال کنید تا دیدنی ها و هتل های ارزان ایران را به شما معرفی کنیم.

  • ۰
  • ۰

پلاتینر یک روش غیرتهاجمی برای کمر درد است و در مقایسه با درمان‌های تهاجمی مثل جراحی دیسک کمر یا کمتر تهاجمی مانند ازون‌تراپی، روشی کاملا بی‌خطر و بدون عوارض است.

کمربند پلاتینر اگر در مراحل ابتدایی کمر درد استفاده شود، شاید بتواند از پیشرفت آسیب این ناحیه جلوگیری کند و دیگر هیچ‌گاه نیازی به جراحی دیسک کمر نباشد.

کمربند پلاتینر با افزایش خونرسانی و اکسیژن به بافت آسیب‌دیده، باعث کاهش التهاب در آن ناحیه می‌شود که می‌تواند در مراحل مختلف، به درمان دیسک کمر نیز کمک شایانی کند.

هزینه تهیه Platiner بسیار کمتر از هزینه جراحی دیسک کمر است و نیازی به تحمل فشارهای روحی و استرس عمل جراحی نیز وجود ندارد. همچنین با استفاده از پلاتینر، دیگر دوران نقاهت و سختی‌ها و استراحت طولانی‌مدت آن که روال زندگی عادی شما را مختل می‌کند، وجود نخواهد داشت.

شما به راحتی در خانه در حال استراحت خواهید بود و همزمان با درمان، ماساژ هم دریافت می‌کنید، انگار کیلینیک فیزیوتراپی را به خانه آورده‌اید.

تکنولوژی Ultrasound
ایجاد گرما از طریق تاباندن میلیون‌ها موج صوتی در ثانیه از ویژگی‌های برجسته و شگفت‌انگیز اولتراسوند به شمار می‌رود. اولتراسوند در واقع همان تکنولوژی است که در فیزیوتراپی از آن برای درمان دردهای کمر، گردن و زانو از آن استفاده می‌شود.
گرمای ایجاد شده توسط تکنولوژی اولتراسوند به عمق بافت‌های آسیب دیده نفوذ کرده و با بهبود در گردش خون و افزایش آن فعل و انفعالات بافت را بالا برده که این اتفاق به تسکین درد و کاهش التهاب منتهی می‌شود.
تسکین دردهای ناشی از بیرون زدگی دیسک، اسپاسم و خشکی عضلات کمر، کاهش دردهای ناشی از عصب سیاتیک از جمله دردهایی به شمار می‌روند که با اولتراسوند کاهش چشم‌گیری دارند.

 

  • ۰۱/۰۶/۰۹
  • راهنمای ایران گردی

کمربند uic

کمربند پلاتینر

کمردرد