راهنمای سفر در ایران

معرفی مراکز دیدنی هتل ها و اقامتگاه های ایران

راهنمای سفر در ایران

معرفی مراکز دیدنی هتل ها و اقامتگاه های ایران

اگر اهل سفر هستید ما را دنبال کنید تا دیدنی ها و هتل های ارزان ایران را به شما معرفی کنیم.

  • ۰
  • ۰

امروزه داروهای گیاهی زیادی برای درمان ریزش مو در عطاری ها وجود دارد اما می خواهیم دارویی گیاهی را برای درمان ریزش مو معرفی کنیم که علاوه بر دارا بودن مجوز های مورد نیاز از وزارت بهداشت در طول مدت زمانی که به بازار وارد شده تونسته مورد استقبال مصرف کنندگان قرار بگیرد.

سازنده این دارو گیاهی آقای محمد صادق دهقانی اشکذری موسس شرکت تحقیقاتی بوستان یزد است که علاقه اصلی ایشان تحقیق درباره گیاهان دارویی می باشد و به عنوان مشاور طب سنتی، مخترع داروهای گیاهی و عضو کارگروه گیاهان دارویی بنیاد نخبگان شناخته می شود. حاصل تحقیقات ایشان در حوزه گیاهان داروی تولید داروهایی کاملا گیاهی است که داروی گیاهی آمیلا یکی از آنها است که برای درمان ریزش مو و تقویت موها به کار می رود.

داروی گیاهی درمان ریزش مو آمیلا یک بسته ای است که شامل روغن آمیلا و پودر شامپو می باشد. روغن آمیلا جریان خون در پوست سر را افزایش میدهد که به تغذیه بهتر فولیکول های مو و در نتیجه تقویت و رشد بهتر آن کمک میکند و شامپو آمیلا باعث متعادل سازی چربی پوست می شود. نتایج استفاده از این دارو نشان داده که در مدت 4 هفته مصرف می تواند ریزش مو را به صورت کامل قطع کند و در افرادی که با طاسی کامل در پوست سر مواجه هستند مصرف 6 ماه از روغن و شامپو آمیلا باعث رشد مجدد موها خواهد شد. برای خرید آمیلا می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فوکولند اقدام کنید.

ترکیبات آمیلا

آمیلا بر گرفته از ریشه گیاهی به نام آموله است. روغن آمیلا از ترکیب مصطکی، امله، سلق، مورد، حنا، مازوج، کنجد و سیاوشان با چند گیاه دیگر ساخته شده و شامپو آمیلا هم از جینسینگ، کتیرا، نمک اشنان و پودر کف کننده ساخته شده است. که در ادامه خواص این گیاهان را توضیح خواهیم داد.

 مصطکی

روغن مصطکی برای پوست بسیار مفید بوده، مالیدن این روغن به پوست باعث شفافتر شدن و نرم شدن پوست شما می شود. همچنین از این روغن جهت التیام سوختگی‌ها استفاده می شود و از آن می‌توان به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید استفاده کرد. روغن مصطکی از تورم پوست پیشگیری کرده و به طورکلی در حفظ و سلامت پوست و مو موثر است. عصاره زرد رزینی مصطکی در ماه ‌های گرم سال به صورت قطراتی کوچک از ساقه و شاخه‌های درخت مصطکی ترشح میکند و در مجاورت هوا سفت شده و به شکل قطرات اشک در بازار به فروش می‌رسد.

 

خواص سیاوشان

از جمله خواص سیاوشان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ضماد سوخته آن جهت جلوگیری از ریزش مو و رویاندن آن کاربرد دارد.

بهبود دهندهٔ عملکرد دستگاه گوارش است.

تنظیم کلسترول خون را انجام میدهد.

تنظیم قند خون را انجام میدهد.

ضد درد و التهاب است.

به بهبود عملکرد کبد و سم زدایی کمک میکند.

 

فواید حنا

دلیل اینکه چرا مردم از حنا استفاده می کنند تا موها، ناخن ها و قسمت های بدن خود را رنگ کنند، نه تنها به این خاطر است که خاصیت رنگ کنندگی خوبی دارد بلکه چون برگ های حنا حاوی برخی ویژگی های شگفت انگیز برای مراقبت از مو و پوست هستند. برگ های حنا می توانند ریزش مو، شوره سر و خارش پوست سر را درمان کنند. همچنین برگ های حنا می تواند چندین بیماری از جمله اگزما را به خاطر خواص ضد قارچی درمان کند.

  • ۹۹/۰۱/۲۲
  • راهنمای ایران گردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی